Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop? Wellicht vind u het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren. 

Wat houdt de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop in?
Met de unieke code die u van ons heeft gekregen kunt u zich registreren en een account aanmaken bij de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop. U ontvangt kortingen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen in de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop.

Tot wanneer is mijn Ledenservice ZuidZorg Voordeelshopcode geldig?
De Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop code is geldig tot en met 31 december 2021.

Kan alleen de bezitter van de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die u bestelt via het platform, staan niet op naam. U kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop?
U kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als u een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop.

Hoe kan ik betalen?
U kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
U vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb u een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van uw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Ledenservice ZuidZorg Voordeelshop.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
U ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dient u het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor u e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met u opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvangt u het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals u kunt lezen in onze privacyverklaring.

Producten retourneren
Wilt u de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heeft u een verkeerde product besteld?

Stuur een email binnen 14 dagen naar bestellingen@touchpromotions.nl. Wij zullen u daarna per email voorzien van de juiste instructies. Uiteraard ongebruikt en in de originele verpakking. Zodra het artikel retour is gekomen zullen wij het bedrag crediteren. Kosten die gemaakt zijn voor het terugsturen worden niet vergoed.

Is uw product kapot bij binnenkomst of defect?
Stuur een email naar bestellingen@touchpromotions.nl. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen u daarna per email voorzien van de juiste instructies.